Viiden vuoden takuu
Tarjoamme kaikille kokonaisille palvelimille ja työasemille viiden vuoden takuun. Takuu kattaa järjestelmässä takuuaikana ilmenevät virheet ja viat, jotka eivät johdu virheellisestä tai huolimattomasta käytöstä. Akuilla on kahden vuoden takuu. Desktop ja CloudStorage -tallennusvälineillä on valmistajan takuu.
Maksuton tuki
Sähköpostitse ja puhelimitse tarjottu tuki on maksutonta laitteiston koko käyttöiän ajan. Tukea ja asiantuntevia neuvoja tarjoavat pätevät tekniset asiantuntijamme.
Palvelutarjonta
Nextronilla on kattava ja edullinen varaosien palvelutarjonta virtalähteistä emolevyihin.
Varaosien priorisoitu toimitus
Asiakkaan ilmoittaessa viallisesta tuotteesta verkkosivujemme kautta, korvaava tuote lähetetään ilman lisämaksua saman päivän aikana, jos tuotetta on varastossa. Viallinen osa on palautettava 14 päivän sisällä. Palautus on maksuton. Ongelma saadaan näin ratkaistua nopeasti. Palautuskäytäntö sopii erityisesti yrityksille, joiden oma IT-henkilöstö pystyy vaihtamaan viallisen komponentin.
Laitteiston huoltopalvelu
Laite toimitetaan huoltoa varten Nextronille tai sen palvelukumppanille. Nextronilta on tarvittaessa saatavilla noutopalvelu.
Paikan päällä suoritettava palvelu
Nextron tarjoaa tarpeeseen ja kiireellisyyteen perustuvia laajennettuja palvelutasoja. Paikan päällä suoritettavassa palvelussa pätevä tekninen asiantuntija saapuu asiakkaan luokse. Valitse yrityksellesi parhaiten sopiva palveluvaste.
- Paikan päällä suoritettava palvelu Norja, Ruotsi, Tanska, SuomiSEURAAVA LIIKETOIMIPÄIVÄ 8/5 [ma – pe 9–17]
- Paikan päällä suoritettava palvelu Norja, Ruotsi, Tanska, SuomiNELJÄ TUNTAVASTUU 8/5 [ma – pe 9–17]
- Paikan päällä suoritettava palvelu Norja, Ruotsi, Tanska, Suomi4 TUNTIN VASTAUSAIKA [24/7]
- Paikan päällä suoritettava palvelu muualla maailmassaPyydä tarjousta vasteajoista ja hinnoista.
Palautukset
Kaikista palautuksista on sovittava etukäteen Nextronin kanssa täyttämällä lomake Nextronin verkkosivustolla. Palautuksen hyväksymisen jälkeen sille annetaan yksilöivä palvelunumero. Nextron vastaa palautusten kuljetuskustannuksista vakiopalveluvastetasolla. Nextron ei hyväksy ilman palvelunumeroa lähetettyjä palautuksia.
Nextronin vastuu
- Palvelupyynnön saatuaan Nextron pyrkii ratkaisemaan ongelman yhteistyössä asiakkaan kanssa. Nextron voi tarvittaessa yrittää ratkaista ongelman etädiagnostiikan ja etätoimenpiteiden avulla.
- Jos laitteistolle ei ole tehty sopimusta, johon sisältyy paikan päällä suoritettava palvelu, Nextron voi harkintansa mukaan suorittaa laitteiston huollon asiakkaan tiloissa tai Nextronin palvelutoimipisteessä.
- Nextron voi sopia asiakkaan kanssa varaosien lähettämisestä kuriiripalvelun välityksellä, jolloin asiakas vaihtaa itse viallisen osan.
Asiakkaan vastuulla on
- Antaa Nextronille kaikki tiedot, joita Nextron tarvitsee ongelman analysointia, palvelun suorittamista, varaosien toimittamista, yms. varten.
- Aloittaa Nextronin ohjeistuksen mukaisesti itse suoritettavat testit ja asentaa ja suorittaa pyynnöstä muita diagnostisia työkaluja ja ohjelmistoja.
- Asentaa BIOS:n ja laiteohjelmistojen päivitykset sekä itse asennettavat ohjelmistopäivitykset. Suorittaa Nextronin pyynnöstä muita ongelmanratkaisutoimenpiteitä, jotka auttavat Nextronia tunnistamaan tai korjaamaan ongelman.
- Pitää varmuuskopiot ja asennustietovälineet teknisen asiantuntijan saatavilla.
- Mahdollistaa järjestelmän vianetsintä, mukaan lukien laitteiston sammuttamisen ja uudelleen käynnistämisen.
Sopimuksen rajoitukset
- Jos palvelua toimittaessa havaitaan vika, joka ei kuulu Nextronin laitteistotakuun piiriin, palvelutilaus laskutetaan vakiopalveluhinnaston mukaisesti, mukaan lukien matkan pituuden ja vuorokaudenajan mukaan määritettävät lisäkorvaukset.
- Takuuehdot eivät kata yhteensopivuusongelmista johtuvia virheitä, ohjelmistojen tai käyttöjärjestelmän ongelmia, virransyötön ongelmia ja/tai ylikuumenemista.
- Jos vika on korjattava Nextronin päätoimistolla, laitteisto kuljetetaan korjauspajalle ja palautetaan korjaamisen jälkeen asiakkaalle.
- Nextron voi harkintansa mukaan vaihtaa laitteiston uuteen laitteistoon, jonka suorituskyky on vähintään yhtä hyvä.
- Ohjelmistojen uudelleenasennus ei sisälly takuun tai vasteaikojen piiriin.
Muut ehdot
- Nextronin tähän sopimukseen perustuva vastuu vioista ja puutteista rajoittuu huollon/tuen tarjoamiseen. Tämä tarkoittaa, että Nextronia ei voida missään tapauksessa pitää vastuussa asiakkaalle viasta mahdollisesti aiheutuvista vahingoista, kuten järjestelmän toiminnan katkoksista, tulonmenetyksestä tai muista välillisistä menetyksistä.
- Nextron ei ole vastuussa levyille tallennettujen tietojen, RAID-pohjaisten järjestelmien tietojen tai muiden tietojen menetyksistä.